sudah bilang


aku dah bilang dulu
kan aku dah kata
dulu aku dah cakap

terima kasih insan yang sudah pesan, salah diri mana tahu erti jaga jaga, tahu redah, mulut bebel, kisah pulak aku

aku kene suda, bertubi, berkali, entah bila mahu putus, atau dunia sudah kata dari aku masih jadi zaigot yang aku akan kene

bodoh aku , aku dah tahu , cuma aku masih terus berbodohan demi hati aku , bukan, hati aku makin sakit, cuma aku mahu aku kuat

bukan aku seorang mahu ini jadi, tanya persatu, semua kata "gila. mesti lah tak nak"

aku dulu cuma pandai menasihati, bila aku merasa, aku lupa apa yang aku nasihat pada orang, cuma tanya apa kau baca baca. indah perkabaran dari rupa, aku memang tahu itu, cuma aku masih belum berpengalaman, apa aku tahu terima kasih cipta satu kenangan mana satu ia jadi duri.

dulu bukan kemain aku punya sakit sampai aku kau kini macam aku pendahuluan kau indeks, yang entah bila mahu ketemu. jauh

hahhahahah (gelak paksa kene tepuk bahu sikit)

aku mahu bicara, aku punya impian yang masih tinggi, kau tahu tingginya impian aku 48 kali bulan mengambang masih belum sampai intro impian aku, tolong aku brader brader sister sister sekeliling dunia untuk aku capai puncak impian aku, ye lah, nanti aku tolong kau capai apa kau nak,

aku punya mata, aku nampak sekeliling aku . aku banyak terasa, sampai sekarang aku masih fikir siapa aku untuk aku luah nangis nangis, untuk aku tumpang bahu orang. hanya bucu bantal peneman kesat air mata dalam gelap, atau renda telekong jadi peneman jika aku luah segala.

aku bukan sedih, cuma aku tahu aku ada pencipta yang sentiasa tunggu aku , yang tahu apa aku pinta, yang tahu apa yang aku luah, hanya DIA yang tahu cara penyelesaian,

(tetiba aku rasa encik mimpi buat lagu semua untuk aku )

aku bukan pendedam sampai cipta nuclear campak mulut kau,aku bukan mahu perli siapa, aku mahu luah yang ada pada diri, untuk aku hilang dari terfikir campak acid pada orang.

aku mahu tanya, apa kalau orang jahat, bila mahu jadi baik, kita kena gelak eh? dunia nak apa sebenarnya, bila jahat kutuk semacam, bila jadi baik, tanya "berapa kali jumaat ini" , sesal.

maaf ini bukan entry pasal patah hati, patah hati dulu dah lama aku buang jauh jauh sampai aku sekarang sudah betul betul hati batu, siapa dulu asyik bilang aku hati batu, ha? hahahha

aku cuma cari ruang mana aku mahu orang dengar resah aku, tapi waktu sama aku tak mahu semua tahu, sebab "ini blog aku seh, kau kisah apahal?"

bodoh lah diri ini, lagi nak final lagi fikir macammacam, hishhh

eh sudah,aku mahu bukak entry lain


No comments:

Post a Comment