maafin diri ini


sini dunia, aku mahu prejudis, ((hahhaha))

kata sana pada jiran tetangga yang aku akan ada final pada 29 april,
bukan mahu pulut kuning atau ayam panggang (eh kalau ada, boleh gak) . aku cuma mahu minta jasa brader brader sister sister, maafin aku dong,

aku tahu aku punya salah itu seh selautan hindi, ya udah lah, aku penat berbahasa indon,

ok , aku rabiatul aini binti abdullah sani, aku tahu aku banyak salah, aku tahu aku bertalam muka sana sini, kalau org boleh kata x de siapa yang sempurna, kenapa aku tak boleh kata yang aku pun tak sempurna. aku minta maaf untuk semua, mana aku ada tersakit kan hati atau ada yang terkilan dengan sikap aku,ok dari hujung tudung sampai hujung stokin aku minta maaf . aku banyak menyusah kan orang, minta maaf, andai terbawa emo ke muka kirang,minta maaf kalau aku terluah baran aku tak semena, minta maaf kalau aku tercaci dekat twitter,minta maaf semua,

doakan aku untuk aku dan kwan kawan aku berjaya dunia akhirat, terima kasih

"ya Allah, kau berkati apa yang aku pelajari ilmu mu ya Allah, ya Allah, kau lapangkan dadaku seluas lautan agar aku mudah memahami apa yang aku belajar ilmu mu ya Allah, terangkan hati aku seperti mana kau menerangi alam ini untuk aku mudah menerima ilmu mu ya Allah, kau tajamkan akal aku minda aku, agar aku boleh ingat apa yang aku pelajari, kau jauhi niat aku dari belajar kerana peperiksaan, kau ikhlaskan niat diri ini agar menuntut ilmu kerana mu ya Allah, ya Allah, ibu bapa ku telah mendidik ku dari dalam kandungan, sehingga aku mengenalmu ya Allah, kau tempatkan lah ibu bapa aku disyurga mu , kau jauhi aku dan seluruh umat islam, yang sudah mati atau masih hidup dari seksaan kubur, azab nerak jahanam, jauhi dari fitnah dunia dan fitnah dajjal. kau hindari aku dan rakan rakan ku dari kekeliruan ketika menjawab peperiksaan, kau berkati apa yang kami belajar, kau buka hati kami agar terus redha dan tawakal pada mu ya Allah, kau berkatilah segala usaha kami untuk persediaan peperiksaan ini, kau tetapkan lah hatihati kami dengan jawapan jawapan yang tepat, kau berilah kami kejayaan di dunia dan di akhirat, kau mudahkanlah urusan kami di dunia dan diakhirat, ya Allah, kau ampunkan dosa dosa para pendidik kami, guru guru kami , mereka telah berkorban masa , harta untuk mendidik kami menjadi hamba mu yang berguna, mudahkan urusan dunia akhirat mereka, rabbana atina fi dunya hasanah, wa fil akhirati hasanah, wa kina azab annar , aminn "

No comments:

Post a Comment