terima kasih


tidak pernah ku rasa aku rasa aku rasa macam apa aku rasa
inspirasi post mungkin datang dari neeta. cuma terima kasih atas segalanya

semua aku simpan di dalam hati, segala moment cinta hati gelak riang  tawa, biar tampal retina aku pandang,

perasaan yang begini tulus aku kawan dengan semua, ubah hidup ,
aku punya masalah tiada satu orang aku cerita , bila semua disisi aku rasa masalah terukir hilang

aku kalah pada coretan sosial aku disini, luar nampak teguh tapi dalam rapuh,
penuh senyuman, oh sayang datang lah aku rindukan dirimu.

(( x boleh lah, sbb telinga tengah dengar terima kasih-iamneeta ))
(( nak feel mohon playlist cari lagu terima kasih))

satu satu harungi cuma aku lari kadang sebab aku mahu aku sorang rasa sakit masalah diri
bukan marah pada semua. bukan

(( relakan jiwa -hazama))

maksa diriku, dalam arah yang aku benak, maaf semua kalau aku bentak
kini kau hadir dalam suram mimpi ngeri
kepalung asrama
 
 ( ahhh keling lah entry)

kbai

No comments:

Post a Comment