gagah melaung


masih menjaga hati? hati yang semalam kita persoalkan.

hidup kita terus . terus mencari misi. atau sudah tunduk kepala tangan diatas sambil kata -MATILAH AKU

kawan bangun, untuk aku juga. bangun .!



if once we become invinsible, against steel and fire , crash until crushed

forge until molten . aku cakap lagi ....  if once you turn your back you surrender yet gain

bersimpul manuk aku cuba ungkai kata pujangga yang padahal hanya BACA INGAT TULIS.

jangan jelik atau ejek , kau tahu? andy rubin pun dalam hati dia masih meniru bill gates , tiru apa?

jahat untuk aku kata tiru idea tapi mugkin tiru semangat . kau x paham ? memang ak x nak kasi paham


kau laung , dia laung , kita laung. kita laung.. yes ulang kita laung . kita laung atas dasar gagah kita atau masih berselimut di atas bayang orang . usah pentas layar perak sebab dimana mana mereka dan kita mampu berlakon.

 entah aku pun tak paham dengan apa aku kata . tapi aku suka

gagah, kita gagah atau dia sahaja yang gagah kita hanya pembancuh air yang mengharapkan dapat sijil antarabangsa? masih positf kita sama sama gagah .

aku masih gagah walaupun tadi welding besi aku agak menggigil . gagah untuk teruskan hidup sebab aku dah janji. aku dah janji aku sebagai khalifah . *play lagu janji khalifah*

aku nak kata, sebelas december keluar lah hantu segala hantu yang aku tempel tanpa gam dekat kertas exam pspm1. maka doakan aku . doakan agar aku masih gagah melangkah mungkin bukan sehebat tuah atau jebat . cuma aku nak aku . aku nak cerita kat cucu cicit aku bahawa nenek diorang pernah 4flat dalam matrix apatah lagi time degree nanti.

salam enslaved :)







No comments:

Post a Comment