buruk


mulut tu macam rumpai, asyik bergerak, asyik mengata, asyik lah asyik

pesan aku pertama, ini random, kala terasa, kita sama, sebab aku pun terasa

kene tahu dunia ni macam2, macam orang macam perangai, muka lagi lah bertalam, bukan nak salah siapa, cuma nak salah diri, kenapa asyik kutuk orang sedang aku berdiri sama melakukan bersama malah lagi hmmm teruk

wahai mulut, berhentilah
berhentilah kata pada lubang lubang kotoran cela orang,
kau cerita semuanya apa kau benci
bila aku toleh kau buat benda yang sama , apa kau??

ulang hari hari manusia mana yang sempurna, apa hidup ini rata nak kasi semua baik, sedang kita yang baik asyik gelak kutuk caci bisik dia yang teruk, kita kene tahu DIA kasi kita baik untuk kita angkat khalifah pada diri untuk tegur mana silap mereka

kita patut sangat gelak pada diri yang kita ni lemah looser noob gila petala lapan, sebab takut nak tegur, lol lah weyh, hodoh gila diri kita ni , acah baik cerita buruk orang sedang kita di hijab dari tahu mengumpat itu lagi lah dosa , lol lol lol

((tarik nafas))

aku pesan pada diri, eh kau x yah terasa sangat,

cuma pesanan kudus lagi sampah dari aku, kita as islam , berani kan diri untuk amar makruf nahi mungkar, assalam !

No comments:

Post a Comment